Reklamacje i zwroty
1. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.
Napisz do nas na adres info@veloportal.sk i opisz swój problem z towarem tak szczegółowo, jak to możliwe.
Jeśli to możliwe, prosimy również o przesłanie nam zdjęć. Przyspieszysz ten proces, jeśli podasz również numer zamówienia.
2. ZOSTAWIĆ TOWAR W PUNKCIE ODBIORU
W ciągu 24 godzin od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego wyślemy Ci kod identyfikacyjny, który wystarczy podyktować operatorowi dowolnego punktu odbioru Paczek i przekazać zapakowany towar. Bezpłatny.
Nie musisz martwić się o wydrukowanie etykiety czy wypisanie karty katalogowej, wystarczy tylko przekazać paczkę operatorowi punktu odbioru i podyktować identyfikator, który zostanie do Ciebie wysłany SMS-em/e-mailem.
3. DOKONAMY ZWROTU LUB WYMIANY TOWARU
Po rozpatrzeniu reklamacji wymienimy dla Ciebie towar, zwykle w ciągu 3 dni roboczych. Jeśli nie mamy zamiennika w magazynie, zwrócimy Ci pieniądze.
CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR
Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w ciągu kilku dni od odebrania towaru, poinformuj nas o tym na info@veloportal.sk i dołącz swój IBAN do zwrotu pieniędzy.
Następnie prosimy o odesłanie towaru na adres podany w warunkach handlowych. Zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 7 dni od otrzymania od nas przesyłki.
![]() |
Martin HudecOd 9 lat jestem związany z kolarstwem zawodowym jako mechanik. Jeśli nie jestem w służbie, możesz mnie znaleźć na górskich szlakach lub w moim ulubionym miejscu na piwo ze znajomymi. Moją specjalnością są zestawy elektroniczne DI2. Chętnie pomogę w rozpatrzeniu reklamacji pod adresem info@veloportal.pl . |