Reklamacje i zwrot towaru
1. SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI.
Napisz do nas na info@veloportal.sk i opisz jak najdokładniej problem z towarem.
Jeśli to możliwe, wyślij nam również zdjęcia. Przyspieszysz proces, jeśli podasz również numer swojego zamówienia.
2. ZWRÓĆ TOWAR W PUNKCIE ODBIORU
Jeśli Twój towar wymaga naprawy/wymiany w ramach gwarancji, został uszkodzony podczas transportu lub otrzymałeś niewłaściwy towar, w ciągu 24 godzin od zgłoszenia reklamacji wyślemy Ci kod ID, który wystarczy podać obsłudze dowolnego punktu odbioru Packeta i zwrócić zapakowany towar. Za darmo.
Nie musisz martwić się o drukowanie etykiety czy wypełnianie formularza nadawczego, wystarczy tylko oddać paczkę i podać ID, które otrzymasz SMS-em/e-mailem.
3. ZWRÓCIMY CI PIENIĄDZE LUB WYMIENIMY TOWAR
Po rozpatrzeniu Twojej reklamacji, zazwyczaj w ciągu 3 dni roboczych wymienimy towar. Jeśli nie będziemy mieli wymiany na stanie, zwrócimy Ci pieniądze.
CHCĘ ZWRÓCIĆ TOWAR
Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy w ciągu kilku dni od odebrania towaru, poinformuj nas o tym na info@veloportal.sk i dołącz swój IBAN do zwrotu pieniędzy.
Następnie wyślij towar na adres podany w warunkach handlowych. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 7 dni od otrzymania przesyłki przez nas.
Martin HudecW profesjonalnym kolarstwie działam jako mechanik od 9 lat. Kiedy nie jestem w serwisie, znajdziesz mnie na górskich szlakach lub w moim ulubionym lokalu na piwo z przyjaciółmi. Moją specjalnością są elektroniczne zestawy DI2. Chętnie pomogę przy Twojej reklamacji na info@veloportal.pl . |