Płatność nie powiodła się, co dalej?
Jeśli płatność się nie powiodła, możesz ponownie opłacić zamówienie poprzez link w wiadomości o otrzymanym zamówieniu, lub możesz zmienić zamówienie na Pobranie.
Link przekieruje Cię do interfejsu, w którym ponownie możesz wybrać metodę płatności, a nawet dostawy.
Teraz wystarczy wybrać żądaną metodę i potwierdzić zamówienie. Wszystkie zmiany zostaną natychmiast odzwierciedlone.
![]() |
Petra LeitmannOd dziecka byłem blisko jazdy na rowerze. Moje hobby połączyłem z pracą i jako redaktor i copywriter od 4 lat tworzę artykuły o kolarstwie. Uwielbiam zwiedzać i najlepiej robię to na dwóch kółkach :) . Wolę przełaj i żwir. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Twojego zamówienia, chętnie pomożemy pod adresem info@veloportal.pl . |