Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
W naszym sklepie internetowym możesz zawsze łatwo sprawdzić status swojego zamówienia.Po złożeniu zamówienia otrzymasz natychmiast powiadomienie e-mail, które zawiera podsumowanie zamówienia.
W załączniku do e-maila znajdziesz również warunki handlowe, abyś miał zawsze aktualne informacje o statusie zamówienia i wszystkich ważnych szczegółach.
Akceptacja zamówienia
Po przetworzeniu i starannym zapakowaniu zamówienia otrzymasz kolejny e-mail, który poinformuje Cię, że zamówienie jest gotowe i czeka na odbiór przez kuriera.
Przetwarzanie i wysyłka zamówienia
Gdy tylko wybrany przewoźnik odbierze paczkę, otrzymasz w ciągu kilku godzin powiadomienie e-mail lub SMS, które będzie zawierało numer śledzenia.
Sprawdzanie zamówienia w koncie osobistym
Jeśli jesteś zarejestrowanym klientem, możesz bezpośrednio sprawdzić status zamówienia logując się do swojego konta.
Szczegóły zamówienia znajdziesz w sekcji „Moje zamówienia", dostępnej w panelu administracyjnym.
Dzięki tym funkcjom możesz w pełni monitorować swoje zamówienie i mieć pewność, że wszystko jest pod kontrolą. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, nie wahaj się z nami skontaktować!
![]() |
Petra LeitmannKolarstwo jest bliskie mojemu sercu od dziecka. Połączyłam swoje hobby z pracą i jako redaktorka oraz copywriterka tworzę artykuły o kolarstwie już od 4 lat. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, a najlepiej wychodzi mi to na dwóch kołach. Preferuję cross-country i gravel. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia, chętnie pomogę pod adresem info@veloportal.pl . |