Gdzie mogę sprawdzić status zamówienia?
O każdym kroku realizacji zamówienia poinformujemy Cię e-mailem.
Zaraz po wysłaniu zamówienia w e-sklepie otrzymasz wiadomość o otrzymaniu zamówienia.
Po dokładnym zapakowaniu Twoich towarów i przekazaniu ich do firmy kurierskiej, otrzymasz wiadomość o realizacji Twojego zamówienia.
Po odebraniu paczki i skierowaniu jej do doręczenia firma kurierska poinformuje Cię o tym bezpośrednio e-mailem i SMS-em.
Dlatego bardzo ważne jest prawidłowe wprowadzenie tych danych.
Jeśli uważasz, że z przyczyn technicznych nie otrzymałeś wiadomości e-mail o statusie zamówienia, możesz również sprawdzić status w interfejsie administracyjnym.
Jeśli zarejestrujesz się podczas rejestracji, wystarczy się zalogować i kliknąć Moje zamówienia w menu.
Po kliknięciu Moje zamówienia zobaczysz wszystkie zamówienia złożone w e-sklepie. Przy każdym zamówieniu możesz pobrać fakturę, a nawet śledzić przesyłkę bezpośrednio w administracji.
![]() |
Petra LeitmannOd dziecka byłem blisko jazdy na rowerze. Moje hobby połączyłem z pracą i jako redaktor i copywriter od 4 lat tworzę artykuły o kolarstwie. Uwielbiam zwiedzać i najlepiej robię to na dwóch kółkach :) . Wolę przełaj i żwir. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Twojego zamówienia, chętnie pomożemy pod adresem info@veloportal.pl . |