Menu

Chcę zmienić moje zamówienie. Jak to zrobić ?

Jeśli chcesz zmienić jeszcze nie wysłane zamówienie, masz kilka możliwości:

1. Zamówienie złożone z płatnością przy odbiorze.

- Jeśli status zamówienia nie został jeszcze zmieniony na przetworzony, a płatność została wybrana przy odbiorze, nadal można z niego usunąć lub dodać produkty, czy zmienić sposób dostawy. Wystarczy poinformować nas o tym na info@veloportal.pl.

2. Zamówienie złożone z natychmiastową płatnością (na przykład kartą online).

- W tym przypadku najłatwiej jest stworzyć nowe zamówienie i anulować poprzednie, lub stworzyć 2 oddzielne zamówienia. Możesz także skontaktować się z info@veloportal.pl i poprosić o dopłatę do zamówienia na konto, ale w tym przypadku ryzykujesz przedłużeniem czasu dostawy.


3. Podano błędne dane do faktury.

- Wystarczy skontaktować się z info@veloportal.pl, a chętnie zmienimy dane do faktury na fakturze.

 

Petra Lajtmanová

Petra Leitmann

Kolarstwo jest blisko mojego serca od dziecka. Moje hobby połączyłam z pracą i jako redaktorka oraz copywriterka tworzę artykuły o kolarstwie już od 4 lat. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, a najlepiej wychodzi mi to na dwóch kołach :). Preferuję cross-country i gravel. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia chętnie pomogę na info@veloportal.pl .

Zaloguj się

Zapomniane hasło

Preferencje dotyczące prywatności

Używamy plików cookie, aby usprawnić Twoją wizytę na tej stronie, analizować jej działanie i zbierać dane o jej użytkowaniu. Możemy w tym celu korzystać z narzędzi i usług firm trzecich, a zebrane dane mogą być przekazywane partnerom w UE, USA lub innych krajach. Klikając „Akceptuj wszystkie pliki cookie", wyrażasz zgodę na takie przetwarzanie. Możesz znaleźć szczegółowe informacje lub edytować swoje preferencje poniżej.

Oświadczenie o ochronie prywatności

Pokaż więcej

Zaloguj się

Zapomniane hasło

Produkt został dodany do koszyka
Kontynuować zakupy Zamówienie