Chcę zmienić moje zamówienie. Jak to zrobić ?
Jeśli chcesz zmienić zamówienie, które nie zostało jeszcze wysłane, masz kilka możliwości:
1. Zamówienie zostało złożone za pobraniem.
- Dopóki status zamówienia nie zmienił się na zrealizowane, a płatność została zaksięgowana za pobraniem, nadal istnieje możliwość usunięcia lub dodania z niego produktów lub zmiany sposobu dostawy. Po prostu poinformuj nas o tym na info@veloportal.eu .
2. Zamówienie zostało złożone z płatnością natychmiastową (na przykład kartą online).
- W takim przypadku najłatwiej jest utworzyć nowe zamówienie i anulować poprzednie lub utworzyć 2 oddzielne zamówienia. Możesz również skontaktować się z info@veloportal.sk i poprosić o uzupełnienie zamówienia z dopłatą na konto, ale w tym przypadku ryzykujesz wydłużenie czasu dostawy.
3. Wprowadziłem nieprawidłowe informacje rozliczeniowe.
- Ponownie skontaktuj się z nami pod adresem info@veloportal.sk, a my z przyjemnością zmienimy informacje rozliczeniowe na fakturze.
![]() |
Petra LeitmannOd dziecka byłem blisko jazdy na rowerze. Moje hobby połączyłem z pracą i jako redaktor i copywriter od 4 lat tworzę artykuły o kolarstwie. Uwielbiam zwiedzać i najlepiej robię to na dwóch kółkach :) . Wolę przełaj i żwir. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących Twojego zamówienia, chętnie pomożemy pod adresem info@veloportal.pl . |