Chcę zmienić moje zamówienie. Jak to zrobić ?
Jeśli chcesz zmienić jeszcze nie wysłane zamówienie, masz kilka możliwości:
1. Zamówienie złożone z płatnością przy odbiorze.
- Jeśli status zamówienia nie został jeszcze zmieniony na przetworzony, a płatność została wybrana przy odbiorze, nadal można z niego usunąć lub dodać produkty, czy zmienić sposób dostawy. Wystarczy poinformować nas o tym na info@veloportal.pl.
2. Zamówienie złożone z natychmiastową płatnością (na przykład kartą online).
- W tym przypadku najłatwiej jest stworzyć nowe zamówienie i anulować poprzednie, lub stworzyć 2 oddzielne zamówienia. Możesz także skontaktować się z info@veloportal.pl i poprosić o dopłatę do zamówienia na konto, ale w tym przypadku ryzykujesz przedłużeniem czasu dostawy.
3. Podano błędne dane do faktury.
- Wystarczy skontaktować się z info@veloportal.pl, a chętnie zmienimy dane do faktury na fakturze.
Petra LeitmannKolarstwo jest blisko mojego serca od dziecka. Moje hobby połączyłam z pracą i jako redaktorka oraz copywriterka tworzę artykuły o kolarstwie już od 4 lat. Uwielbiam odkrywać nowe miejsca, a najlepiej wychodzi mi to na dwóch kołach :). Preferuję cross-country i gravel. W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących zamówienia chętnie pomogę na info@veloportal.pl . |